Wednesday 19 March 2014

PRAY 4 MH370



Apa khabar readers sekalian? Aku harap readers sekalian dalam keadaan yang sihat-sihat belaka. Hmm, post aku kali ni, ringkas sahaja. Untuk mengajak readers bersama-sama mendoakan keselamatan kru dan penumpang pesawat MH370 yang hilang secara misteri. Doakan agar segera ditemui. Aku tak mahu cakap lebih, nanti orang cakap aku mengeluarkan spekulasi yang bukan-bukan dan aku juga harap agar readers pun tidak membuat apa-apa spekulasi terutamanya yang berunsurkan negative. Those families’ members are still hoping. Jangan ganggu emosi diorang. Di sini aku sertakan beberapa gambar tentang #PRAY4MH370 yang aku kumpul dari laman web. Banyakkan berdoa kepada Allah. Bila sains tidak dapat memberi apa-apa, kembalilah kepada Allah. Untuk membuktikan kita ini adalah saudara yang sejati, banyakkan berdoa. Nabi pun dah pesan, supaya kita saling mengambil berat. Janhgan jadi orang yang sombong dengan tiadk mahu mengambil tahu pasal saudara seIslam kita.







Don't give up. Keep Praying

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...